Subject: Ed: Viimsi vald, Pihlamarja tee kinnisasja 2/24 mõtteline osa kaasomandist
From: "Maarja Kudrjavtseva" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 14:39:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan meeldetuletuseks alloleva kirja.

Lugupidamisega

Maarja Kudrjavtseva

peaspetsialist

Viimsi vallavalitsus

+372 602 8818

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

Saatja: Maarja Kudrjavtseva
Saatmisaeg: kolmapäev, 23. aprill 2025 08:43
Adressaat: [email-masked]
Teema: Viimsi vald, Pihlamarja tee kinnisasja 2/24 mõtteline osa
kaasomandist

Tere

Viimsi vald sooviks omandada Eesti Vabariigile kuuluva 2/24 mõttelise osa
Pihlamarja tee kinnisasjast (katastritunnus 89001:010:1898). Manuses on
Viimsi Vallavalitsuse 18.03.2025 korraldus nr 117, mis seda küsimust
käsitleb. Ettepanek on võõrandada kaasomandi osa vallale tasuta.
Riigivaraseaduse § 33 lg 1 punkti 1 alusel võib riigivara tasuta või alla
hariliku väärtuse võõrandada, kui vara on vajalik kohalikule omavalitsuse
üksusele tema seadusest tulenevate ülesannete täitmiseks. Kohaliku
omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lõike 1 järgi on omavalitsusüksuse
ülesandeks muuhulgas korraldada antud vallas või linnas teede ehitamist ja
korrashoidu.

Palun andke teada riigivara valitseja seisukoht selles küsimuses.

Lugupidamisega

Maarja Kudrjavtseva

peaspetsialist

Viimsi vallavalitsus

+372 602 8818

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>